שיפוץ אמבטיה

שיפוץ אמבטיה

שיפוץ אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ אמבטיה מעולם לא היה קל יותר

שיפוץ אמבטיה – הוא אחד השיפוצים הפופולאריים במדינתנו, אולי בגלל החום שיש לנו ואולי פשוט בגלל שאנחנו אוהבים להתקלח יותר מפעמם ביום. מידי שנה מאות משפחות משפצות את חדר האמבטיה שלהן. לכן, במאמר זה החלטנו לתת לכם מדריך קל ובסיסי לפני שלבי השיפוץ של חדר האמבטיה שלכם.

אם חיפשתם חברה מקצועית ואמינה לשיפוץ האמבטיה שלכם או חידושה, אנו שמחים וגאים לומר שהגעתם למקום הנכון! תיקון אמבטיות, שיוף, החלפת חדר האמבטיה ועוד. חברת ע.ד פרויקטים מתמחים בשיפוצים מקיפים ושיפוצי אמבטיות בפרט, השירות כולל חידוש, תיקון, ציפוי והלבשה. לחברתינו הניסיון והיכולת להתמודד עם כל דבר שיעמוד בדרכינו, על כך יעידו מגוון רחב של לקוחות פרטיים ועסקיים. עם וותק של המון שנות ניסיון במקצוע ומקצועיות לא מתווכחים, אנו נבצע תיקונים , נצפה ונלביש כל ג'קוזי או אמבטיה.

אז אתם מוכנים? היכון צא!

לפני שניגשים לשיפוץ הבית או שיפוץ חדר האמבטיה חשוב לתכנן נכון את השיפוץ, החל מאיזה ריצוף אתם רוצים, מה הצבע שיוביל ויהיה כמוטיב מוביל, האם הדלתות צריכות להיות מסוג X או Y, איזה מקלחת, האם מקלחון או אמבטיה, האם אסלה סמויה או לא, האם עיצוב פנים מקצועי או לא וכד' דבר נוסף עליו יש לשים דגש הוא לבצע את כל מה שצריך ובחומרים הכי טובים שיש, לא לחסוך עכשיו כי אחרי הביצוע אם חסכתם תשלמו כפליים על התיקונים, או על הנזק שיכול היה להיות שנגרם גם לשכנים שלכם.

מתי מומלץ לשפץ?

ברמת העקרון מומלץ לבצע שיפוץ כשאתם לוקחים חופשה, לרוב מבצעים זאת בתקופות הקיץ, כשהילדים בחופש הגדול ואתם לקחת הפסקה מהעבודה ומחליטים לפנק את עצמכם במשהו שתמיד רציתם לעשות אבל לא היה לכם את הזמן או הרצון להתעסק עם זה. אולם מכיוון שרובם עושים זאת ייתכן שנתון זה גורם למצב בו רוב חברות השיפוצים בתקופת הקיץ כשכולם הולכים לנופש עמוסים עד מעל הראש ולכן בתקופת הקיץ הם עסוקים יותר ומשתמע מכך ברוב המקרים שהמחירים בהתאם, ז"א שאם תבחרו לשפץ בתקופת "יובש" בתחום השיפוצים, לדוגמא בחורף אז המחירים יהיו בהתאם. נקודה נוספת ולא פחות חשובה היא הזמינות של השיפוצניק משתנה בהתאם בחורף.

המלצה: צפו בסרטון הבא להשראה ולדוגמאות של עיצובים לאמבטיה

מהם השלבים של שיפוץ חדר האמבטיה

להלן מספר דברים אותם צריך לבצע בתהליך של השיפוץ של חדר אמבטיה,

1. שבירה והריסת הריצוף, פירוק ופינוי
2. הוצאת חול אשר מכסה את הצנרת, לצורך הגילוי של הצנרת
3. במידת הצורך החלפה של הצנרת הקיימת (מומלץ ורצוי)
4. במידת הצורך החלפה/שיקום של צנרת ביוב
5. במידת הצורך יש להוסיף או לשנות את נקודות החשמל
6. מיקום האמבטיה והתקנתה
7. מילוי של חול הים
8. חיפוי של הקירות עם קרמיקה ובמקביל ריצוף הרצפה
9. התקנת ברזים נבחרים, הכיור והאסלה
10.צביעת הקיר

למה לבחור אותנו כחברת שיפוצים?

יש עלנו רק המלצות, נשמח לשלוח לכם רשימה עם מספר טלפונים! אתם מוזמנים לראות עבודות שלנו להבין ולהבין את רמת הגימור של עבודות השיפוץ של חברת ע.ד פרויקטים עוד בטרם חתימה על הסכם עבודה.

Error: Contact form not found.

Save